Kategorier
-
-
-
-
-
- Mekanisk Motorregulering
- Push-pull kabler
- Hævert brydere
- Søvandsfiltre
-
- Lydisoleringsplader
-
-
- VRD Vetus Flex aksler
- Aksler for propel
- Flex koblinger og Flanger
- Aksel lejer
- Akseltætninger
- Propeller 3-4 blad
- Anoder
- Motor Instrument paneler
- Brændstofsystem
- Olie-Vandseparator
- Smøremidler
- Motorreservedele
- Ankerspil mm.
- Thrusters ( Bow og agter Alle )
- Thruster sæt standard Front
- Thruster sæt standard Agter
- Thruster Pro trinløs drive kun motor
- Instrumenter.paneler. elektrik ved motor.tænding.starter. generator mm.
- Sæder.pedistaler
- Styring og dele for styresystem.
- Ror og Ror aksel mm.
-
- Styrepumper
- Styre cylinder
- Tilbehør
- Teknisk dokumentation
- Motor emner i reservedele
- Service links vetus mm teknisk info
- Elsystem, batterier,ladere ,skillerelæ
- Batteri ladere
- Batterisplitter
- Battterier
- Spillevandssystemer toilet mm
- Tanke til vand,diesel,toilet
- Sani-processorer
- Spildevandstanke
- Reservedele Vetus udstyr
- Vetus Bådudstyr
- Ferskvands system
- Glassystemer
- Søvandspump Parts M2-3 før 2000
- Søvandspumpe Parts M2-3 efter 2000
- Søvandspumpeparts M4.35-m4.45 M4.55-M4.5
- M2.02 ----M2.18
Overvågning
Der er flere muligheder for overvågning af e-drevets status, advarsler og alarmer. For at se de vigtigste data på et øjeblik kan MPE1MB V-CAN-overvågningspanelet bruges. Hvis du vil se de omfattende digitale oplysninger, der er tilgængelige på den digitale CAN-buslinje, kan du vælge NMEA 2000-tilsluttede løsning. Ved hjælp af CANV2N CANverter oversættes meddelelser på V-CAN-linjen til et NMEA 2000-kompatibelt format og kan derfor vises på NMEA 2000-enheder.